Titra Shqip nga UniVerseHub
.

[Muzikë Shqip] Genta Ismaili Koleksion [UniVerseHub]

Posted by UniVerseHub | | Category: |


Genta Ismaili në WikiPedia

Gentiana Ismajli (ose e njohur për publikun edhe me nofkën Genta) lindi më 12 Prill 1984 në Gjilan. Është një këngëtare shqiptare nga Gjilani, Kosovë. U bë e njohur pas prezantimit të saj në programin e vitit të ri në Radio Televizionin e Kosovës me këngën "Kthehu". Pas një kohe të shkurtë ajo nxori edhe këngën "Dridhem", që doli se ishte vjedhje e një kënge bullgare.

Është shumë e pëlqyer nga rinjtë e gjinisë mashkullore në të gjitha trojet shqiptare, falë imazhit të saj seksi, veshjeve ekstravagante, teksteve filozofike, gjimnastikës në skenë, por edhe këngëve të bukura që mund të kategorizohen si turbofolk. Genta tani banon në Prishtinë, por ajo ka banuar për disa vite edhe në ShBA. I dashuri i saj është Miloti.

Lista e këngëve:

  1. Genta Ismaili - Nuk je për asnjë
  2. Genta Ismaili - Dridhem Dridhem
  3. Genta Ismaili - E Kam Shpirtin Eksploziv
  4. Genta Ismaili - Fenomen
  5. Genta Ismaili - Fjalë me bisht
  6. Genta Ismaili - Gabova
  7. Genta Ismaili - Hajde bukuri
  8. Genta Ismaili - Jo nuk dua tjetër
  9. Genta Ismaili - Luj me mu
  10. Genta Ismaili - Me hare
  11. Genta Ismaili - Melodi pa fund
  12. Genta Ismaili - Mos më shiko
  13. Genta Ismaili - M'puq, m'puq
  14. Genta Ismaili - M'u largo
  15. Genta Ismaili - Një lutje
  16. Genta Ismaili - Nuk dua tjetër
  17. Genta Ismaili - Nuk harrohet
  18. Genta Ismaili - Per ty jam e vdekur
  19. Genta Ismaili - Posesive
  20. Genta Ismaili - Pranoje
  21. Genta Ismaili - Pse nuk vallzoni
  22. Genta Ismaili - Pse Të Dua Ty (Më e fort unë jam)
  23. Genta Ismaili - S'do të pres
  24. Genta Ismaili - Une jam fati yt
  25. Genta Ismaili - Unë të dua
  26. Genta Ismaili - Zor me mu e keq pa mu
Shkarko koleksionin e këngëve të Genta Ismailit:

RapidShare
MegaUpload http://www.megaupload.com/?d=AU8D9F1H
zSHARE http://www.zshare.net/download/81294087f558f6c2/
HotFile

0 comments:


Leave a Reply

.