Titra Shqip nga UniVerseHub
.

I Am Number Four [2011] [titra shqip]

Posted by UniVerseHub | | Category: , , , , |



Xhoni është një adoleshent jo i zakonshëm, i cili fsheh identitetin e tij të vërtetë duke u sjellur si një student i zakonshëm në shkollën e mesme, që të mos bie në gjurmët e një armiku vdekjeprurës. Tre si ai tashmë janë vrarë… ai është Numri Katër.

Regjisor: D.J. Caruso

Skenaristë: Alfred Gough, Miles Millar 

Yje: Alex Pettyfer, Timothy Olyphant dhe Dianna Agron

Kohëzgjatja: 109 minuta
Zhanri: Aksion | Sci-Fi | Thriller  
Data e daljes: 18 Shkurt 2011 (SHBA)
Me aktorët: Alex Pettyfer, Timothy Olyphant, Dianna Agron, Teresa Palmer

Box Office

Buxheti: $60,000,000 (përafërsisht)

Fundjava e daljes: $22,755,854 (SHBA) (20 Shkurt 2011) (3 Kinema)

E përgjithshme: $46,488,606 (SHBA) (6 Mars 2011)


Më shumë informacion: http://www.imdb.com/title/tt1464540/

Shkarko titrat shqip KËTU I Am Number Four (2011) (Cilësia video: TS)
Shkarko titrat shqip KËTU (në cilësinë: PPVRip)

2 comments:

  1. Titrat që ke marrë nga titrashqip ke filluar t'ua heqesh emrat e perkthysve. E drejtë të duket kjo ????

  2. unë nuk marr titra tek titrashqip.net, sepse nuk shkoj më atje, sidoqoftë versioni PPVRip ngaqë i bëra resynch ndoshta kam harruar t'ja vendos në fillim të titrave(por diku e ka), sepse e kam modifikuar unë, kurse të tjerat nuk i prek.....
    Po a ju paguajnë ju njerëz të shkoni verdallë nepër uebsajte të bëni komente..... apo është një vetëkënaqësi vetëm e juaja???!?!?!?


Leave a Reply

.